Afgelopen zaterdag won Jinte met haar pony Stip de zilveren medaille. De eerste manche zette ze een keurige foutloze rit neer die werd beoordeeld met een hoge score wat haar een 2de plaats opleverde. Daarna moest de barrage op tijd verreden worden. Hierin wist ze de 5de plek te behalen. Dit leverde bij elkaar dus 7 plaatsingspunten waarmee ze de zilveren plak mee naar huis kon nemen. Ze mag zich dan ook terecht reservekampioen van Nederland noemen.
Jinte en Stip en uiteraard de hele familie nogmaals gefeliciteerd!

Jinte Joxhorst wint zilver op NK